top of page
CodeNPlay Day_edited.jpg

CodeNPlay Day 2024

CodeNPlay Day is terug voor een dag vol praktische workshops, concreet leren en inspirerende uitwisselingen tussen collega's. 

👊 Omdat digitale technologie overal is en onze jongeren actief, creatief en kritisch moeten zijn als het op deze tools aankomt. Omdat er veel experts in digitaal onderwijs klaarstaan om ons te helpen. Omdat digitale technologie voortdurend evolueert en gevarieerd is, en we mensen in al haar facetten moeten onderwijzen.

 

En om nog veel meer redenen is CodeNPlay Day voor de derde keer terug om je een dag vol leren en praktische activiteiten aan te bieden. 

Datum

Vrijdag 22 november 2024

Locatie

BeCentral

Cantersteen 12, 1000 Brussel

De dag is bedoeld voor iedereen die nieuwsgierig is naar of een passie heeft voor digitaal onderwijs: leraren in het basis- en voortgezet onderwijs, digitale referenten, directieleden, onderwijsnetwerken, regionale knooppunten en toekomstige leraren.

Op het programma staan onder andere: 

CNP Day_Programme

In 3 sessies wordt een breed scala aan praktische workshops voor alle leeftijden aangeboden. Je krijgt praktische ideeën en hulpmiddelen mee die je direct in je klas kunt toepassen: 

Scroll door de drie workshopsessies

Sans titre (1)_edited.png

Waarom naar de CodeNPlay Day komen?

  • Om een verscheidenheid aan praktische workshops bij te wonen die zo dicht mogelijk bij uw praktijksituatie liggen

  • Om praktische ideeën en activiteiten mee te nemen die direct in je klaslokaal gebruikt kunnen worden

  • Om experts in digitaal onderwijs te ontmoeten en te leren van de besten

  • Ideeën uitwisselen met medestudenten en deel uitmaken van een bloeiende gemeenschap

Wil je deelnemen aan de CodeNPlay Day maar kun je je niet inschrijven via de IFPC? Neem dan contact met ons op! 

 

Als je de dag niet kunt bijwonen, maar wel mee wilt doen aan de afterwork, geïnspireerd wilt raken door schoolprojecten en wilt kletsen met je peers, vul dan ons formulier in [binnenkort beschikbaar]

 

bottom of page